kızımın sabahtan berı haldızlıgı ve atesı vardı sürekli bakıyorum kontrol ediyorum. temassız ateş olcerle olcuyorum bı 37 çıkıyor atesı bı 39 bı 36 buçuk çıldırıcam yüzüne dokunuyorum öyle sıcak değil. bu arada bu verdiğim ölçümler 5 dk ıcınde olctuklerım. ne yapmam lazım uyuyo şuanda yenı uyudu bıde ateş ölçere guvenemedım uyandırıp yıkasam yada ilaç versem kıyamıyorum gerçekten atesı var mı anlayamıyorum