edagurel 2 ay 16 günlük oğluma bugün itibari ile başladık doktor günde 4 kez 1 tatlı kaşığı verebilirsin dedi verdik ilk dozu ama biraz uyku yaptı aranızda kullanan var mı?
Ays-nn edagurel biz 3 ay kullandık 🙏 normal zaten uyku yapıp rahatlatıcak bebeği umarım gazınada faydası olur bizi kurtaran oldu resmen🙏
Nazlimuu edagurel aynı soruyu doktoruma sormustum uyku yapar mı diye uyku yapmazmış bebek rahatladığı için uyurmus :)
Deletedmom02 edagurel rahatladığı için uyuyor biz 4 ay kullandık çok memnunduk 15 günde bitiyordu 🤷🏻♀️Ama çok faydasını gördüm
Deletedmom02 edagurel arada kendim de içiyordum anne sütünü artırıcı özelliğide var üstünü okuduysanız geceleri bir yemek kaşığı baya işe yarıyordu tavsiye ederim
ElaNaz 50btl ye almistik bz.. 4 kez 1 tayli kasigi cok benim dr um gunde 2 kez cay kasigi demisti.. bence az ver baktin iyi gelmiyor arttirirsin. Sonucta ne kadar az ilac o kadar iyi bünyeleri icin..
Deletedmom02 ElaNaz benim doktorumda günde 4 kez 4 cc yani 3 çay kaşığına denk geliyor verin sesi bu doktorlar çıldırmış valla 😂😂😂😂herkese farklı şeyler bakmaya çalışıyorlar anlamadım
Miray1616 edagurel aynı sorunun cevabını arıyordum bende benim kızımda da uyku yaptı günde iki ölçek birer çay kaşığı veriyorum ana yüreği uyuşa bi dert uyumasa ayrı 😌
GamzeeArmagan edagurel Bizde kullandık çok gazlı bir bebekti kurtaran o oldu günde 3 defa 5 damla veriyordum şuan da vermiyorum sadece biogaia diye bağırsak düzenleyici probiyotikli bir damla gaza da iyi geliyor günde 1 defa 5 damla olarak kullanıyorum
Gfrn edagurel evet uyku yapıyor canım bende kullanmıştım ama ben günde 2 3 kere 10 15 damla arası veriyordum rahatlatıyordu yetiyordu
Burcudmn Bende kullanıyorum ama kafam karıştı günde 3 kere 2 cc veriyorum bana fazla gibi geldi dra sordum fazla mı die 1 ayı geçti 5 cc bile verirsin dedi ben vermedim. Her bezinde kaka oluyor iyi mi kötü mü bilemiyorum