yuhumgeliy Kızlar açıktan bu bölümü okusam iş imkanım olur mu nasıl olur sizce ? 2 sene okunuyormuş yaşım 27. Bu sene okuyamam herhalde seneye başvursam nasıl bir yol ilerlemem gerekiyor
kader539_ yuhumgeliy ben belgesini almıştım eğer tanıdık vs varsa belgesi de işinize yarar eğer iş için istiyorsanız
kader539_ yuhumgeliy kursu var ben hem bilgisayar kursu sertifikası almıştım hem tıbbi sekreter. Hatta benimle beraber bu sertifikayı alan bir arkadaşım özel hastanede çalıştı