aryaggc Kızlar merhaba kızım 3 bucuk aylik burnu cok tıkalı degil ama bazen büyük sumuk oluyor ben serum fizyolojik damlatmadan direkt burun acma pompasi ile alıyorum onunla gelmezse bebek cımbızıyla cıkariyorum acaba serum fizyolojik olmadan burun pompasini kullanmam sakıncalimidir aklima takıldı ?
3kedili2bebekli aryaggc evet burun icini kurutur, canını yakar, önce güzelce serum fizyolojik sıkın dik konumda başı önde olacak şekilde yavaş yavaş tazyikl vermeden sonra aspiratorle çekin çok daha temiz olacaktır hemde daha kolay olacaktır
Sinemyiss aryaggc eczane bize okyanus suyu vermişti damla şeklinde en azından kolay çıkmasını sağlıyor bence diğer türlü canı yanıyordur
Bebegimm1 aryaggc önce nemlendirin yani serum suları var küçük tüpler onu damlatıp yüz üstü bekletin yüzü yere baksın kucagınızda zaten içindekiler ucuna çıkıcaktır temiz mendili ilede silersinz kuru şekilde çekmeyin burnu kanayıp tahriş olabilir.banyodan sonrada mendil ile de alabilirsinz ordada burnu yumşuyor diğer şeylere gerek kalmaz
defnegynk aryaggc serum ile ıslatmadan yapmayın. Zaten burun delikleri çok küçük aspiratörle çekmek yada yabanı bi cisimle almak tahriş edebilir. Daha çok tıkanmasına neden olur. Şırınga ucuna takılan silikon uçlar var onlardan alır burnunu kapattığı için serum dışarı çıkmadan diğer burun deliğinden çıkıyor. Bir senedir bu şekilde burun açıyoruz.
aryaggc 3kedili2bebekli tesekkur ederim bilgilendirme icin bundan sonra oyle yapacagim birde surekli acmamiza gerek yok heralde degil mi
aryaggc Sinemyiss ayy cok aglamiyor aslinda ama bundan sonra serumfiz. kullanar acarim evde var zaten almistim da cesaret edemedim
aryaggc defnegynk tesekkur ederim bu sekilde deneyecekm ben aslinda serum fizyolojik aldim ama cesaret edememistim bir turlu ama deneyecegim youtubedem izleyip
defnegynk aryaggc bebekler küçükken bi sağa bi sola yatırıp burun açılıyor. Oturmaya başlayınca kucağınız da ayakta dururken yada otururken açabilirsiniz. İki kişi olunca çok rahat oluyor 😀 bebiş küçük olduğu işin 5 ml ilk şırınga yeterli olur. Çok şiddetli sıkılmadıkca bi sıkıntısı olmuyor diye biliyorum. Oğlum 18 aylık ben kendim açıyorum.
yagmurkokusu_ aryaggc Osman beyin videosunu izleyin yanlış bir hata olur ileride orta kulak iltihabına yol açar orada videoda detaylı anlatıyor doktor gösteriyorda