sonnenchein gencbir_anne annemde dyson ben de bosch var ikisi de güzel gayet, ben çok memnunum boschtan fiyat farkı çoksa boschu düşünebilirsiniz 🌸
mervemurat16 gencbir_anne ben bosch aqua serisini kullanıyorum memnunum koltuk altlarına eğilmeme gerek kalmıyor en azından bir başlığıda silmek için var çekim gücü güzel normal süpürgemde bosch markaydı memnunum
Zlm gencbir_anne bende Philips vardı mavi olan uzun süre kullandım bı şikayetim yoktu sonra eşim indirimde görmüş Dyson v8 almis Philips hiç cekkiyomus dedim gerçekten parasını hakediyo ki biz v8 i yeni aldık eski model sayılır o bile çok iyi
gencbir_anne eylm1 baya bir düşündüm dik süpürge alsaydım yine ben yapmış olacaktım o yüzden Roborock Q8 max robot süpürge aldım elim ayağım oldu iyiki de böyle tercih etmişim hem siliyor hem süpürüyor çok memnunum :)