Merhaba Anneler, tuvalet eğitiminin 9. Günündeyiz genel olarak iyi sayılır kaçırmalarımız hala oluyor özellikle kaka ama ben sorduğumda yok daha gelmedi falan diyor ama götürünce yapıyor ve kendisi çişim geldi diye söylemiyor ne zaman söyler veya bunu eğlenceli bir şekilde nasıl öğretebilirim 🫠