Kızlar fazla uzağım konuya, dyson istiyorum aşırıı derecede😂 peşin fiyata 9 taksit yapıyorlar ya ben taksitle aldığım bie ürünü içerden tekrar taksitlendirebilirmiyim ? Banka hesabımda harcamaların altına taksitlendirme seçeneği çıkmış eski sistem yapmışlar sanırım buna nazaran sormak istedim konuda ehil olan varmı