Benim de kızım 4 ay 10 günlük ve sadece anne sütü alıyor şu anda onda da süt alerjisi var ve mamayı hiç emmiyor doktor 4,5 aylık olunca ek gidaya başla yavaş yavaş dedi ama ne yapacağım bilmiyorum bazıları erken diyor kızım doyuyor şükürler olsun ama sürekli uyanıyor gece sonuçta anne sütü çok uzun süre tok tutmuyor