sekerbebek30 1 aylık bebeğim var, 1:30 saat emdi bugün. Normal değil bence sizce? ve sonra fazlasını cıkarıyor sütün üzülüyorum ne yapmam gerekiyor? Normalde ne kadar emmesi lazım ortalama yardımcı olur musunuz
zeynepdemrci sekerbebek30 bir buçuk saat mi memede kaldı benimde bir aylık 8 günlük kızım 5 dk falan aktif emiyor sonra emzik gibi kullanıyor öyle uyukluyor sonra bırakıyo. Bende bilemedim bugün benim kızım ds çok huzursuz sürekli meme istiyor öyle kalmak istiyor hep yavrum gazı ds çok var çıkarttırdım baya hala huysuz kendine gelemedi yavrum :( sureklı emmek isteyince bende sütüm mu yetmiyor diyorum bende bilmiyorum burda durayım
beyazzkuguu sekerbebek30 sadece emme gözü ile bakmayın karnını doyurma dışında duygusal ihtiyacını da öyle karşılıyor
sekerbebek30 zeynepdemrci benimde öyleydi o kadarken cok uzulup ağlıyordum ama normale dönecek Allahın izniyle o onlara yetiyormuş
beyazzkuguu sekerbebek30 az az çekiyordur siz onun çekiş gücünü içeriden bilemezsiniz geçen bir anne 2 saat duruyor tuvalete bile gidemiyorum diyordu. Bende o zamanlar çok memede beklerdim kızımı artık sizi açar izlerdim yani 😂 bence çok normal bırakın kalsın 🥹 kızım şimdi 6 aylık kuvvetli emdiği için 10 15 dk emip bırakıyor bazen 5 dk bile düşüyor bu süre. Hem emdikçe sütünüz de çoğalır arkadaki yağlı sütte gelir