Cansuuecc benim bebeğim de ne biberon ne de emzik alıyordu. Şuan 4 ay 10 günlük. Sürekli denemeler yaptım. Emziği tutturamadım. Dolaptaki sütler çöp olmasın diye kaşık mama ile vermeye çalıştım. Kaşık mama ile yarısı dökülüyor. 1 haftadır inat ettim biberon ile verecem diye. 50 CC sütü yarım saatte zor verebildim ilk denemede. Bugün ilk defa 10 - 15 dk da 50 CC içti. Aşırı mutlu oldum 😊 sürekli denemeler yapın. İlk zamanlar süt çöp oluyor maalesef. İçebileceği kadar koyun biberona 50 cc ile başlayın.
Bu arada doktoruma sütün dolaptaki ömrünü sordum. 22 derecede 1 yıl kalabileceğini söyledi. Ek gıda döneminde anne sütü ile tarifler verecek doktorum. Anne sütü çok kıymetli. Bir şekilde bebeğimize vermek için çaba sarfedelim