yamaniskom 9.aya kadr hafif nezle grip olan bebegim 9.ayda kışım gecdn yil cok agir grip oldu elimdeki hic bsey dgru dzgun burun temizlemedi…ve okadr ugrasiodm yok suringaya serum.cek blmem ne agzinla okadr cekmeye calis hem bama hem bebege iskemce baby vac aldm ogun hemen inanilmaz rahatladm.zaten elinize tutun hssetmiyosunuz bile.neden zarari.olsun ki?cok hafif cekmio gbi bsey zaten bebek brnunu dusunjrseniz ama okadr guzel temizlio ki suan 17 aylik kızım kndi tutuyo burnuna kndi temizlio.güle oynaya