ballibadem_ Bebeğim artık pusete sığmıyor, indirim dönemi de gelmişken hemen oto koltuk almak istiyorum ama kararsızım. Dönebilen, kumaşı rahat terletmeyen ve ADAC puanı güzel olan bir model olsun istiyorum. Kullanıp tavsiye edebilecekleriniz var mı🌸
Deletedmom_216 ballibadem_ civilde indirim var ben bi kac tane begendim. İsofixliydi baktiklarim ama isimlerini bilmiyorum. Ben ozelliklerinde yatis ve isofix olanlara bakiyorum suan. Bebekler oto koltugunda uyuyunca cok rahatsiz gibi duruyolar kafalari iki buklum oluyo en azindan biraz yatis pozisyonu olan koltuk olursa daha iyi diye düşünüyorum baktiginiz modellerde bu ozelligi de degerlendirin bence ☺️
1gunesss ballibadem_ merhaba maxi cosi axissfix kullanıyoruz biz adak puanı iyi bi bakın isterseniz biz çok memnunuz oglum 20 aylık oldu uyur oturur
beyazzkuguu ballibadem_ oto koltuklar 6. Aydan itibaren kullanılıyor mu acaba ya. Bizimde var hazırda ama daha arabaya indirmedim kızım 6 aylık oldu oturmaya da yeni yeni alıştı
ballibadem_ kuzeyselin 4,5 aylık şuan 3. Ayda sığmamaya başladık pusete arabada ayakları koltuğa dikili duruyor çocuğum😅 ve arabada çok sıkılıyor durmak istemiyor belki yüksek rahat bir koltuğu olsa sever diye düşünüyorum dışarıyı seyreder yani inşallah 😅 sizinki kaç aylık
Deletedmom_216 ballibadem_ oglum 6 aylik benimde. Bizde puseti birakali 1 bucuk 2 ay oldu ayaklari dediginiz gibi olsada cok rahatsiz etmedigi icin oglumu devam ettik. Ama baktim ki artik hic bi sekilde ousette durmuyo mecbur suan arkada kicagimda duruyo disariyi seyrederek gidiyoruz. Asla arkaya dönuk durmuyo illa one bakicak🤦🏻♀️ suan oto koltugu arayisindayim bende arabada kicagimda yolculuk yapmaya alismadan almam lazim 🤦🏻♀️
kuzeyselin ballibadem_ 4 ay 17 günlük bizimkide ama öyle çok bi sığamama durumu yok 5 ay sonlarına doğru oto koltuk düşünüyorum hem oturmaya iyice alışsın o şekilde alırım diye düşündüm 😃 sizinkinin boyu mu uzun acep kaç cm acabaaa🤔
ballibadem_ Deletedmom_216 bence de almalısınız kucakta çok tehlikeli oluyor Allah korusun. çok ağlayıp durmadığı zamanlar bazen ben de alıyorum ama en ufak kasiste bile kafası sallandığı oluyor
taa Benim kiz 18 aylik ve kucakta hep 😂😂😂 bu saatten sonra alisir mi sizce kizlar ? Aliim mi yoksa alismaz mi napim akil verin bacimsular 😂
ballibadem_ demetmom spin olan değil mi bir de I-spin var da. Ayrıntılı özelliklerinden bahsedebilir misiniz size zahmet olmazsa🌸
ballibadem_ beyazzkuguu oto koltuğunuzun özelliğine uygunsa kullanılabilir bence kimisi doğumdan itibaren kullanmaya uygun oluyor kimisi 9 kilodan itibaren. Aydan çok kilo önemli yani koltuğunuza göre