5 ay 5 günlük bakıyorum diş elime gelmiyor damakları da öyle pek kızarık değil ama salya ve her şeye saldırıp deli gibi ısırması çok fazla, ve sinirleniyor ağlıyor ısırırken de, ben de dişe yoruyorum bunu ama diş ne kadar sürede çıkar? Damaklarını kaşıyorum, zeytinyağlı karanfil sürüyorum hatta tetagil bile sürdüm hiçbiri o kızgınlığını geçirmedi ne yapmalıyım?