Alpmomy Babymom__ iptal etmişsiniz zaten. Almayın yazıcaktım 2 takımda bende var çelik hemen yapışıyor ne koysan. Granitde hemen soyuldu.
alpsmother_ Babymom__ çeliğini bilmiyorum ama granit setini evlenirken çeyize almıştım 3 sene de çöp oldular altı hep soyuldu ve dibi tutuyor yemeklerin
kanalizzze59 Babymom__ en güzeli korkmaz çok kaliteli kendileri üretiyor Schaferde iyi değil çabuk paslanıyor
kibritci_kiz Babymom__ çelik tencerede korkmaz kesinlikle. Granit değil de korkmazın volkanit tencerelerini kullanıyorum. Yapışma soyulma yapmıyo. Çok bastırarak çelik kaşık vs kullanmazsanız kolay kolay çizilmiyor da. Karacadan 2 tane tenceren vardı granit annem almış çeyizime. 1 yıl bile kullanamdım dibi soyuldu yemeğin içine karışıyordu
nilipekorhan Hiç tavsiye etmiyorum . Bnmki de bu iki modeldi . Çelik resmen çöp ,yemeklerin dibi tutuyor , hemen rengi değişti . Diğeri de makinaya 1 kere girdi mahvoldu hemen cizildi
dilara_0 Babymom__ canım hiç alma Karaca ürünü. Ben bir değişigini aldım tahta kaşık da vursam illa çiziliyor. Baktım ne kadar dikkatli olursam olayım bir farkı yok normal kaşık da kullaniyorum. Ama Tefal alırsan onlar daha iyi benim düşünceme göre. Granit tava seti ve ürünleri var gayet güzel. İstersem kaşık vurayım sert değdirmedigim müddet hiçbir şey olmuyor
dilara_0 Babymom__ Emsan kullanmadım ama çelikleri iyi diyorlar. Granit almak istersen de chef’s de güzel bende yine tavaları var. Yapışma yapmıyor kolay kolay da cizilmiyor
destina18 Babymom__ ya gerçekten kötü ben ne aldıysam pişmanlık yaşadım sevemedim dahada almam tencere takımı, bıçak setleri, servis aletleri hepsi kötü çıktı şansıma🥲