defnegynk aryabebek473_ boy kilo ve aşı oluyor. 3 aylıkken göz muayenesi var. Biz özel hastaneye gidiyorduk. Her ay düzenli olarak boy kilosuna baktırdık. Göz muayenesi için devlet hastanesine gittik. 3 5 ayda özel aşılar var rota ve menenjit aşıları onları yaptırabilirsiniz . İlk 7 ay her ay gittik. 9 yada 10. Ayda demir değerine bakıyorlar. 1 yaştan sonra da 3 ayda bir gitmeye başladık
Minigiimm_ Sağlım ocagında 2 .ayda sağ sol bacak ve sol koldan aşı vurulduk.Kilo boy ölçümü.Ordan hastaneye gittim ortada baştan ayağa rutin kontrol
aryabebek473_ Bu ara salgın var hastaneye götürmeye korkuyorum Suriyelilerden dolayı hastane leş gibi oldu Her biri 5 6 çocukla geliyor "(
Minigiimm_ aryabebek473_ haklısınız tabi ama doktor ilk 7 aya kadar her ay düzenli kontrole geliceksiniz dedi .Bu yüzden aksatmadan sağlım ocagından çıkıp hastaneye gidiyorum .Nerede ikamet ediyorsunuz.Ben izmirdeyim burda da suriyeli çok 😄
aryabebek473_ Şanlıurfa da oturuyorum yani yok böyle bişey geçen gittiğimde emzirme odasına girmekle çıkmam bir oldu o kadar koku kokuyordu ki cidden ırkçılık yapmak istemiyorum ama bunlar yüzünden kimse devlete gidemiyor artık herkes özele gidiyor
Minigiimm_ aryabebek473_ evet haklısınız ne yazikki öyle .izmir de şehir hastanesi açıldı bende doğumumu orada yaptım özelden hiçbir farkı yoktu o kadar donanımlı güzel ve temizdi diye.Hani uzak tercih etmezler diye düşünüyordum.Oysa orası da dolu.Allahtan hastane büyük odalar tek kişilik ☺️