Tugce666 evet canım şu sıralar hava bir açıyor bir kapanıyor aynı durumdayız çocuklar ister istemez üşütüyorlar. Ben serğm fizyolojik yapıyorum başını hafif öne eğip iğneyle çektim enjektörü burnuna 2ml sıkıyorum o çok yavaş hızlı asla değil sonra da ellerini sıkıca tutuyoruz babasıyla burnunu çekiyoruz bak bunu günde 2-3 kere yaptığım halde bizim ki de geçmiyor