Bebeğim 15 aylık ne kadar kullanicagimi şaşırdım çok garip tadı var çilekli mamaya alışmışti bu biraz zor geldi kızıma geceleri 3 defa toplam 400ml mama içen bebeğim gece çok zor 50ml iciyo benmi çok döküyorum mamayı yoksa tadinimi sevmedi ilk hafta çok güzel her uyandığında 100ml içmişti aynı şuan icmiyo ne yapmam lazim kullanan anneler akıl verebilirmi