Arkadaşlar selam. Birkaç aydır panik atak yaşıyorum. Sürekli farklı değişik özellikle ö.lüm hissine kapılıyorum ne yazık ki. Son zamanlarda ise şöyle bir his yaşıyorum sanki önümden saniyelik rüzgar esiyormus gibi. Özellikle ayak kısmımda bazen yüzümde falan. Tabi her şeyi kötüye yordugum icin bana azrail geciyormus gibi geliyor. Biliyorum çok tuhaf karşılayabilirsiniz ama böyle şeyler yaşayan var mı acaba aranızda. Veya bu rüzgar esiyormuş gibi hissi