Sevgili anneler bebeğim emerken ust dudagını hıc acmıyor sımsıkı kapatmak ıstıuor bı arkadasımı emzırırken gordum bebegın ust alt dudaklaır dısarı dogru memeyı cok guzel tutuyor hıc yarası olmamıs benım memelerım mahvoldu. Dudagını nasıl dısarı cevırebılırım nası duzgun tutucak bılem var mı