Merhaba benm kızımda 9 aylık göğsüm agrimaya baslamisti aksam sabah kalktgmda göğüsum fena halde şişmişti kızım o göğsümu asla emmedi yani iki gün noynca neler yaşadım ben blrim pompayla sagdm fln öyle rahatladm snra düzeldi sizinde böyle bsy mi ki acaba