Cipsdelisianne Bir evladım var ikinci gebeliğim düşük oldu şimdi daha düşük yaptıktan 3 ay sonra hamile kaldım cok mu erken olmus bişey olrmu bebekte sıkıntı falan cok sıkıntı ediyorm kendime ya
Fasi Cipsdelisianne dikkat edin dinlenin nasibinde doğmak barsa korkmayın hiçbirşey olmaz dış gebelik geçirdim ben kısa süre sonra tekrar hamile kaldım şükür oğlum gayet sağlıklı
sdakaan Merhaba bende kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldım . Bebeklerimin kalbi durmuştu 7 haftalıkken. Hemen kürtaj oldum . 3 ay sonra direk hamile kaldım. Şuan oğlum 1 yaşına girecek merak etmeyin bi sıkıntı olmaz inşallah