aryabebek473_ Dün itibariyle 2 aylık olduk gece gündüz ağlamaya başladı yarın aşımız var bakalım nolcak :(
teacherblue aryabebek473_ bizim de yarın aşımız bakalım. Gazı arttı bebeğin ve de sebepsiz ağlamalar başladı.. Meme de kalmak bırakınca da meme de uyumak istiyor yerine koyunca uyanıyor kucağımda mışıl mışıl uyuyor bu mudur atak
aryabebek473_ teacherblue yemin ederim aynı benimki de öyle inanin hiç halim kalmadı habere uyanıyor uyumuyo gündüzleri kabus oldu
MKmoms24 2 ay aşısından sonra eve gelince 3 saat aralıksız ağladı 🙄 kundak yapınca rahatladı eğer sizde öyle bir durum yaşarsanız aklınızda bulunsun 👍
aryabebek473_ MKmoms24 Ben doğduğundan beri kundak yapıyorum inşallah atesi olmaz en çok korktuğum o benim bşde ilk bebeğim aşırı tecrübesizim