Arkadaşlar 10 aylık bir bebeğim var 5 aylıkken düşmüştü telaşla tomografi çekildi çok korktum şimdi tekrar betona düştü bu sefer arabasıyla devrildi beton olunca bu sefer acil doktoru kesin çekmeliyiz dedi yani bebeğime 5 ay ara ile 2 kere tomografi çekildi İnternet’e lösemi ve beyin tümörü tarzı şeyler yazıyor malesef düşünmeden edemiyorum betona düşmeseydi çektirmezdim bu sefer ama çok ağladı doktor da öyle deyince ay bilemiyorum ne yapacağımı