Desinay Merhabalar ben lohusayken oldum bebeğim 20 günlüktü bize ve bebeğime doktor ayrı karışım yaptırdı , eşim ve ben sarı renkte ki karışımı kullandık kızıma kahverengi bir karışım yapıldı onada onu kullandık çok şükür biz hemen faydasını gördük , 3 gece yatmadan önce boyundan aşşağı komple heryer kremlendi 4.gün banyo 10 gün ara verdik 3 gece tekrar 4.gün banyo , hatta bir ara hastaneye gittiğimde çocuk doktoru hangi karışımı kullandığımı sordu bende fotoğrafını çektim belki sorar diye kendi telefonundan onun resmini çekmişti