Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Benim oğlum da çok zor doğdu ve maalesef doğum sırasında sol omzunda kırık oluştu hemen farkedildi ve doğduğu gün ortopedi dr u omzuna bandaj sardı 12 gün sonra bandajı çıkardık ve tamamen tutmuş denildi. Şu an 8 aylık bi sorunu yok çok şükür 🤲 yenidoğanların kemikleri hemen kaynıyo çok çabuk iyileşir inşallah