Asilyigit1 şuan 2 yaş sendromunu, kendi benliğinin farkındalığını ve olması gerekn davranışı yapıyor. Çok normal. Benm kızımda şuan aynı şekilde
Mesela Bugün istediğim montu giydiremedim 2 gündür çorabını değiştiremedim falan 😀😀
Doktorluk bişi yok rahat olun
Bende küçükken çok yaramazmışım annemde doktora gidip aynı siz gibi söylemiş doktorda demiş ki bu çocuğun durması ve istediğiniz.gibi.olması için salak olması lazım 😀 yaramaz çocuk akıllı olur demiş 32 sene önce 😀😀