Kiviefe Bebegini blw yöntemiyle besleyen varmı? Varsa nasıl ve bebeginiz yutuyormu suana dek hiç blender yapmadım hep pütürlü verdim ama motor beceri için blw öneriliyor deneyeniniz varmı?
[silindi] Kiviefe ben hala cesaret edemiyorm bi defa elma verdim baya kopardı o gunden yana cesaret edemedim daha
Ikrazumra19 Kiviefe 6.ayda blw ile basladim ben ek gidaya suan 18 aylik corbasini bile kendi iciyor yemegini kendi yiyor gerçekten tabsiye ederim cok kolaylik oluyor evet baslarda heryer batiyor ama inan degiyor korkma bogazinda kalma filan olmuyor bir sure yaninda gozetip altinda ver zaten alisiyor
tubaelif Kiviefe evet o benim de dikkatimi çekti. İlk verdiğim günler parmakları arasına zor alıyordu 3 4 verdikten sonra suan hemen alıyor. 8 ay 13 günlüğüz. Basında duruyorum bir sey olursa diye. Kendi yemeyi daha çok seviyor. Tabii sıvı seyleri ben veriyorum
Eloweim Canım youtube de aneee tv var. Ceyda düvencinin kanalı , orda çok detaylı uzmanlarıyla anlatıyor. Sabırlı olman gerek bebeğin kendisi tutup ağzına götürecek
[silindi] Ikrazumra19 benim oğlumun daha dişi yok o yuzden korkuyorum denemeye etraf batsın ama ona bi şey olmasından korkuyorum bogulur fln
Ftm35 7 ayliktan beri blw yapiyorum ilk havucla basladim buharda iyice hasladm verdim kendi koparip yedi bir iki bogazina kacti ama müdahale etmedim kendi kendine çıkardı ogunden beride cok sukur kendisi yiyor suan 18 aylik cerez falan herşeyi veriyorum
Kiviefe 37inci bebegin kendi kendini besleme sekli. Yani mama sandalyesine koyuyorsun cocugu önüne eliyle kavrayabilecegi büyüklükte pişmiş havuç elma dilimi falan veriyorsun kendi yiyor. Tabi gözetim altında
Bensum 8 ay 25 günlük oldu bugün ilk defa salatalık verdim eline ama anlamadı götürmedi ağzına.cesarette edemiyorum 😞ilk olarak ne verebilirim eline nasıl başlayabiliriz?
Ikrazumra19 Kiviefe eline havuc elma armut ayva ne bulduysam verdim 7.ayda pankek omlet makarna vermeye basladim doke saca yedi yutuyor hic problem olmuyor yaninda dur su bulundur
tubaelif Kiviefe altta iki tane var meyveleri veriyorum muz elma gibi küçük paralara bölüp omlet veya pankek tarzı seyleri zeytini bazen.
ATC Kiviefe ben kendim yediriyorum ama meyveleri pankekleri falan eline veriyorum zaten ben kendim yedirdiğim de de o bi şekil dağıtıyor 😂
Ikrazumra19 [silindi] bizimde disimiz yoktu bebeklerde dise ihtiyac yoktur canim damaklariyla eziyor onlar 1 yasina kadar disi cikmayan bebekler var o zaman onalr nasil yiycek