aylinaras gece gündüz kavramını bilmediklerinden uyanıyordur. Biz doktora gittiğimizde öyle söylemişti. Artık yeni doğan değil 5 6 saat uyanık kalabilir. Uykuları yarım olabilir. Gece gündüzü ayırt edemezler o nedenlere uyku düzenleri bozulur diye söylemişti. Bazı anneler gündüz de odayı karartıp öyle uyutuyor o yanlış bir uygulama en ışık alan oda da yatırılmalı gece de en karanlık odada diye eklemişti.