mervvvee Kızlar evimin sıcaklığı 23-24 derece aralığında kızıma 1tog uyku tulumu aldık, sizce üşür mü? Kendisi 2 aylık ?
MorVosvos mervvvee üzerinde yazıyor genelde ama bnm içim rahat etmiyor gece için üstünüde örtmüyorum hiç 2,5 tog aldım ben. 3 aylığız bizde. Bence 1 ince. En azından 1.6 olmalı
iki_prensesannesi mervvvee 1.5 olabilir uzerinide ortmezsiniz biz Ankara’da yaşıyoruz 2.5 tog kullanıyorum 2 yaş ve 3.5 yaş
user12345 mervvvee 2 tog içine kısa kollu zıbınla yatırıyorum terlemiyor oda sıcaklığı 23 derece civarı oluyor 1 togla uzun kollu ince pijama yeterli olur bence
ogretmenanne06_ Bizim evde 22-24 arası oluyor. 1 tog aldım. İçine uzun kollu zıbın ve ince alt pijama giydiriyorum. Hatta hafif terliyor bile bu şekilde.😄
suheyla92 mervvvee tablolara bakarak ben de 1 aldim ama çok ince icime sinmedi ben yorganla yatıyorum bebegim onunla nasil üşümez. 1,6 alin daha iyi olur. Ya da direkt 2 alin badiyle giydirin daha soğuklarda tulumla giydirirsiniz
tugcemomm @mervvvee bebeğim 3 aylık evimiz 24 derecelerde şu an. 1 tog ya da ince uzun kol pijama takımlarıyla yatıyor. Havalar biraz daha soğuyunca 2 veya 2.5 toga geçerim 1 ince kalır bence sonuçta bizlerde yorganla yatıyoruz (İstanbul)