Kızlar bebeğim ateslendi alnını ellediğim zaman sıcaklık hissedip olcuyorum 37.3 çıkıyor en fazla fakat kulak arkası boyun kısmı 39 falan çıkıyor göğsü ise 38 e yakın şimdi bu durumda ateş düşürücü vermeli miyim? Doktora elbette götüreceğim fakat gece kontrol altına alabilirsem sabah kendi doktorumuza gitmeyi planlıyorum. Zaten şu an bu durum ateşten sayılıyor mu ondan da emin değilim..