Bugün gittmis elini mutfak dolabının arasına koymuş Menteşesinin hemde yanımdaydı birden oldu herşey birden çıkaramadm ordan o panikle sonra cikta bir şekilde ve baş parmağı kanadı filan hemen acile götürdüm babasini aradım götürdük bişi yoktu çok şükür doktor pansuman yaptı geldik ama çok ağladı kendimi suçluyorum bu konuda yanımdaydı birden oldu herşey ben nasıl bakamadım ona diye şuan uyuyo ben hergozumu kapattigimda gözümün önüne geliyo o anki durumu ve ağlıyorum vicdan azabı cekiyom…