Oglumunannesiyim__ yol mesafeniz çok uzun değilse bence de gayet ideal çalışma saatleriniz. Bebeğiniz de bayağı büyümüş. Kayınpeder ve kayınvalideye kulaklarınızı kapatın, veya ilk ayrı kalışımız o yüzden erken evde olmam ikimiz için de alışma olacak, daha sonra normal bir iş bakacağım deyin, beklesinler dursunlar. Ben işe geç dönmek istiyordum ama kayınvalidem sürekli iş konusunu açıyordu, gidip patronlarımla konuşup ‘daha sonra işe dönmek istiyorum’ dediğimde patronlarımdan onay alıp, kayınvalideme de ‘ofiste çalışan kız bir süre daha çalışsın, sen de bebeğini büyüt dediler’ demiştim, kayınvalidem de beni geri işe almayacaklarını düşünüp dertlenmişti. Sonra kendim karar verdiğim zaman patronlarımla konuşup kendimi hazır hissettiğimde işe döndüm. Ya söylediklerini duymayacaksınız, ya da istedikleri şeyi yapacağınızı ama şimdilik bunun daha iyi olduğunu ve bir süre buna katlanmanız gerektiğini anlatıp oyalayacaksınız. Bu konuda her konuştuklarında sizde durumdan dert yanıyor gibi görüneceksiniz. Sonra da neyse hayırlısı diyeceksiniz ve kendi istediğiniz şekilde yaşamaya devam edeceksiniz