busbus17 insanlar o kadar bilmişler ki.. bende aynı seyi yasadım kayınvalidem tarafından aç değil dedikçe aç mama ver dediler. Ama annem mama verme emzir kızım diye diye çok şükür sütümü arttırdım. Mamayı kestim. Bebeğim aylık 1 küsür kilo almaya başladı. 6 aylığız şuan ek gıdaya geçtik hala emziriyorum. Doktorumuz kilosunun iyi olduğunu söylüyor.Hala da annem emzir emzir diyor. Canım annem bana ve kızıma en büyük iyiliği yaptı Allah ondan razı olsun🙏🏼🙏🏼🙏🏼 kendinizi üzmeyin ama sütünüzü arttırmak icin bir kaç öneride bulunayım. Pes etmeyin sık sık meme teklif edin cünkü hiçbir şey bebeğin emmesi kadar etkili değil. Power pumping yapabilirsiniz, rezene bol su, düzenli yemek yemek, protein ağırlıklı beslenmek. Tahin pekmez, yeşillik salata sebze yemek. Bide süt arttırıcı bestlak kullanın bende işe yaradı🌸 bebişinize odaklanın üzmeyin kendinizi ve bu yüzden yetersiz hissetmeyin. Bebeğinizin size ihtiyacı var en önemlisi bu. Mama yada meme önemli değil. Bol bol ten teması yapın. Çevrenizdekilere cok kulak asmayın boşverin😘