Derinbebek benim oğlumda 8ay 15 günlük , şuan çoğunlukla bizim evde ne yemek pişiyorsa onu yediriyorum, yalnızca yemeğin Tuzunu koymadan onun yiyeceği kadarını ayırıyorum, daha sonra bizim için tuz katıyorum böylece çoğu şeyinde tadına bakmış oluyor, bende yatarken mama veriyorum bazen gün içinde yemek yemek istemiyor o zaman gene mama veriyorum