Kızlar çok gazlı oğlum var 3 aylık sağlıksız beslenmiyorum asla gazı geçmiyor gaz yapan gıdalar tüketmiyorum ama kolik resmen doktorumuz süt ürünlerini keselim dedi zaten gazdan dolayı sınırlı şeyler yiyordum birde süt ürünlerini kesersek ben ne yicem 2 çocukla tek basıma peynir yeme kaşar yeme yoğurt yeme en basiti corba yaparken bile terbiyesine yoğurt kullanıyorum yoğurtsuz corbamı olur yağda yumurta yerken tereyağ kullanıyorum süt ürünlerini kesersem nasıl beslenicem..bitmedi şu gaz belası