Merhabalar. 3 yaşında kızım var vurma davranışını bir türlü söndüremiyoruz. İstediği birşey olursa, huyuna suyuna giderseniz herşey güzel ama tam tersi olduğunda sinirlendiği zaman bana, babasına vuruyor. Bir çocuklu ortama girdiğimiz zaman da oyun esnasında aynı şeyleri yapabiliyor. Elinde birşeyi yapamasın yapamadığı için bazen sinirlenip bağırıp fırlatıp atabiliyor bazen kendi kolunu vs ısırmaya yelteniyor bu sinirli, öfkeli tavrını nasıl söndüreceğim bilmiyorum sürekli araştırdım anne babaya vurulmaz, sinirlendiğin ya da istediğin birşey olmadığı için bana vuramazsın bende bazen sinirleniyorum ama sana vurmuyorum gibi cümleler kuruyorum fayda etmiyor.