efeninannesi4207 Günde kaç kere mama içiyor ve markası nedir Biz Bebelac kullanıyoruz ama 4 numaradan başka yok o da 1 yaştan sonra diyor hep onu kullanıyorduk sizin mama markası nedir
uuuuuuu efeninannesi4207 18 aya kadar sma kullandım 18. ayda kestim mamayı yemeklerle doyuyordu artik
uuuuuuu efeninannesi4207 18 aya kadar sma kullandım 18. ayda kestim mamayı yemeklerle doyuyordu artik
unknownlove efeninannesi4207 sma kullanıyorum 1 -3 yaş arası olanı oğlum mama seviyor onun dışında yumuşak şeyleri tercih ediyor yemek katı gıda yemiyor o yüzden kesmedim mamasını 25 aylığız
efeninannesi4207 unknownlove aynı valla bizde öyleyiz ya. Smlar ne kadar acaba. Birde kaç kere içiyor günde
uuuuuuu efeninannesi4207 yemek yemeyen çocuk zor büyük ihtimal mamanın rahatlığina alıştı besinleri çiğnemek istemiyor nasıl olsa mama var diyerek yavaş yavaş bıraktırmayi deneyin artık besinlerden vitamin alması gerek
unknownlove efeninannesi4207 800 gr alıyorum 550 600 civarı burda şehre göre değişir mi bilmem valla değişiyo kendi acıktım mama diyor bende veriyorum sabah yumurta kırıp domates felan veriyorum ekmek çok az yiyor çorbalara felan katıyorum ama bi saat sonra acıktım mama diyor mesela 3 - 4 değişiyor yani azaltmaya çalışıyorum bende
efeninannesi4207 uuuuuuu ya aslında yiyor ama doyacak kadar değil. Demiyorum ama hep ağlıyor içmeden durmuyor ki
unknownlove efeninannesi4207 mama parası ayrı dert ama kıyamıyorum oğluma yani katı yemiyor çünkü ekmeğinde içini çorbalara karıştırıyorum yumurtayıda çok küçük ekmek içiyle veriyorum anlayıp bırakmasın diye biraz daha böyle devam edicem bakalım yine herşeyden denemeye çalışıyorum ama katı yok tabi ağzına değdirip bırakıyor
efeninannesi4207 unknownlove malesef bizimki de aynı öyle ya abur cubur yiyor. Yumurta yer patates kızartması da yer. Pirinç, bulgur pilavı,fasulye,tavuk,et hiç birini yemez
unknownlove efeninannesi4207 abur cubur vermiyorum ben elimden geldiğince çok nadir zamanlarda veriyorum verelim mi diyenlerede yok diyorum yiyen çocuk varsa ortamda o şekilde karışmıyorum bi kere yiyince sayıklıyo çiko diye felan uzun zaman oldu vermeyeli oda unuttu sizde abur cuburu kesin bence muz seviyo meyvelerden hemen hemen hergün yiyo diyebilirim armut veriyorum meyveli yoğurt seviyo bu ara onuda veriyorum bu şekilde ilerliyoruz
efeninannesi4207 unknownlove yok ya öyle hep vermiyorum zaten genellikle daninoyu çok yer 2 hafta oldu en son çikolata ve cips yedi öyle vermem tabi canım bende