hopeeeee evet çok zor benimde kızım çok geç konuşmaya başladı. 2 yaş kontrolüne gittik kızım konuşmuyordu, doktorda üstüne sizden önce çıkan bebek sizle yaşıttı onunla resmen sohbet ettik dedi 🥹ben tabi yıkıldım 🥹 ama sonraki ay içinde birden açıldı, inşallah sizinde çabucak çözülür dili. Hep konuşun, anlatın hafızasında yer ediyor emin olun 🫶 sosyalleşme imkanı varsa yaşıtları o çok etken, kendi aralarında oynamaya çalışırken epey şartları zorluyorlar 🤭