alchn 28.11.2019 doğdu bebegim ilk aşısı oldu 31.Aralik da 1.ay aşısı oldu kartımızı kaybettik kalça çıkıkligi için hastaneden aldımizi sonucu verirken sorayim ne zaman diye dediler 2 aşısu iç in salı gün gel bebegim 2 ay 3 günlük olabilr değilmi
Meyra1 Bende 6 aralık doğum yaptım 6 ocakta ilk aşısı oldu. 4 şubatta 2. Aşı olucaz sisinde 4 şubat mı ??? Daha erken olması gerekmezmi