Benim oğlum şu an iki yaşına girecek iki hafta sonra , geçenlerde hastalamdınstrşi çıktın. Doktora fitil yapıyorum dedim ateşi çıktığında , cinsel kimliği oluşmaya başladığı için fitil kesinlikle kullanmayın dedi yüksek ateşli olsa bile. Eğer ağızdan beslenemeyip şurup içmeyi tamamen reddediyorsa verebilirsiniz ama zorda kalmadıkça vermeyin dedi . Ayrıca fitile alışan çocuğun ateşini şurupla düşüremezsin dedi