Arkadaşlar oğlum 3.5 yaşında ve tuvalaet eğitimi var . Gayet iyi şekilde yapardı . 2hafta önce ayağı çıktı bayağı stresli bir dönem geçirdi. Ve şu 4 gündür kakasını altına kaçırıyor neden bilmiyorum sizce neden yapıyor olabilir . İlgi çekmek için mi yapıyor neyden anlamadım hafif kabızlık var bundan dolayı acaba pırt yapıyorda farketmiyor mu anlamıyorum . Geçen bildiğiniz büyük şekilde yapmış kacırma şeklindede değil yani ben anlamadım. Cumartesi günü arkadaşıma gitmiştim onun oğlununda kolu kırılmıştı dedi ki deniz altına kacırmaya başladı orda benimkide altına çiş yaptı. Sonrada bu oldu acaba duydu da ondan mı yapıyor anlamadım ben ya cidden sinirim bozuluyor