Selam kızlar 💕
Kızımda süt alerjisi var 6 aylık olacak. 10-15 gündür falan ek gıdaya tadımlara başladık. Yumurtaya da alerjisi çıktı deneyince. Meyve ve sebze veriyorum ama tadım diye çok üstüne düşmüyordum. Bazı günler dışardaysam veremiyordum. Artık 6 aylık oluyor bir düzenimiz olması lazım. Kahvaltı için ne veriyorsunuz? Diğer öğünlerde de merak ediyorum ama kahvaltı hep süt ürünü. Hep aynı şeyleri yiyor şu an yardımcı olur musunuz ☺️