mucizem10 Kizim 19 aylik geçen hafta enfeksiyon nedeniyle antibiyotik başladık birazda ishali vardı ama Bi kaç gündür çoğaldı günde 5 6 kete ishal yapıyor doktor bugün enterogermina önerdi fayda eder mi acaba birde zinco surup
defnemiraybebek mucizem10 ikiside iyi ama ben kullandım çabuk toparlanmadı en iyisi serum taktırmak bizde en kesin çözğm o oldu ama doktorlar da kusma yoksa takmıyorlar genelde Ben ishal olduğun da kusması da var diye yalan söyledim öyle taktırdım