annekadin21 şöyle söylüyiö ben hırıltı geldikçe burnunu temizliyordum.serumla yıkayıp baby vacle çekiyorum.doktota gittiğimde iki saate bir temizle dedi.hırıltı duymadan bile temizle dedi.burundan çıkmayan mukus genizw gidiyor orda birikiyor.sonra boğazda hırıltı öksürük oluyor.ben artık iki saate en geç üç saatte bir temizliyorum ve gerçekten düzelme oldu.çok şükür şu an hırıltı azaldı.ama birden değil yavaş yavaş gidecek.siz farketmesimizde balgam birikmiş belli ki.onu birden atamaz.dediğim gibi kusması iyi bişey kussun,kaka yapsın ve lütfen çok sıcak tutmayın bu çok önemli.bu benim 5.günüm.dahq iyi.doktor da yaptıklarımı onayladı aksi taktirde bu kadar balgamla ciğerlere çoktan inmişti dedi.