Kızlar bebeğim 13 aylık şuan anne baba dede allah teyze amca gel hadi atı var ona sürekli deh deh diyor kedi görünce bis diyor bugün bi çocukla karşılaştık 11 aylık ve çocuk resmen konuşuyor sabahtan beri aklıma takıldı acaba biz mi geç kaldık yoksa onlar mı çok erken konuştu bu arada hiç ekran yok ve bebeğiniz konuşması için ne yaptınız