Esmaselma Arkadaşlar insan bazen kendi gibi olan var mı öğrenip kendini teselli etme gereği hissediyo. Bütün gün kızımı ayağımda sallayınca telefon elime yapıştı nerdeyse. Çok güzel uyuyup uyanırdı ama şu 2 gündür uyuması ayrı sıkıntı uyanması ayrı sıkıntı. Önceleri mama yerken uykuya dalardı,keyifle emer mamasını yerdi ama şimdi hep bi huysuz hep bi ağlamaklı hallerde. Elim ayağım bir birine dolaşıyor.2 ay 5 günlügüz. Doktorumuz gaz sıkıntısı olmaz artık demişti ama dünden bu yana gazımı var acaba diyorum. Ayaklarını karnına ittirince huysuzlanıyo.Omzuma aldığım da yada altını açtığım da çok keyiflenirdi ama şimdi önceki bebeğim gitti başka bi bebek geldi sanki. Neden böyle huysuz olabilir ki?