Bugün akşam üzeri kızım arabası ile oynuyordu araba dediğim büyük arabalar varya plastik üzerine binip sürülen içini açıyor oyuncak falan koyup sürüyordu yanında ablası da vardı ben lavaboya gittim öksürdu ögürür gibi ses çıkardı ama grip kaç gündür ağzına balgam gelince hep onu yapıyordu neyse çıktım lavabodan yanıma geldi ben çivi yuttum dedi kaç kere sorduydam hep aynı şeyi söyledi normalde doğru olmayan şeyi ısrarla söylemez mesela bir sorduğumda çivi der bir sorduğumda kağıt der ısrar ile çivi deyince korktum nerden aldın deyince yatak odasından diyordu yatak odasının kapısı kapalıydı yani oradan alamazdı evdede aslında olmadığına emindim yeri geliyor günde 2 kere evi süpürüyorum daha gündüz koltukların altına kadar süpürüp silmiştim ama kim soruyorsa çivi yuttum diye ısrar ediyordu neyse benim içim rahat etmedi eşim geldiği gibi acile götürdük anlattım yutup yutmadığına emin olmadığımı röntgen istediler çok şükür bir şey çıkmadı yani yutmamış 🤦 Allah’ım ne kadar şükrettim Rabbim kimseyi yavrusu ile sınamasın gerçekten aslında ortada çivi olmadığına emin olmama rağmen yinede çok korktum
Eşimle düşünüp durduk bu çocuk çiviyi nerden öğrendi hatta dedik kesin TV de falan görmüştür çünkü hiç çivi konusu geçmedi yakın zamanda sonra kızım yatak odasına girdi orda benim tablom vardı yatak odasının şeklini degistirince tablomunda yerini değiştirmiştim duvarda çivi kalmıştı bak çivi anne ben duvardan aldım bunu yuttum dedi 🤦🤣 eşimi çağırdım anlattım ay nasıl unuturum sabah sen kahvaltı hazırlarken o çivi sordu ne diye çivi olduğunu falan söyledim dedi 🤦 şimdi Allah korusun bu kız çivide yutsa nasıl inanacağım ben 🙈