Herkese merhaba öncelikle🌸 6 ay 26 gün oldu kızım bugün itibari ile🙏🏾 büyüdü diye sevinemiyorum çünkü gün geçmiyor ki uyku ile alakalı bir kriz yaşamayalım🙄 son 3-4 gündüz akşam uykuları kaos oldu🤦🏽♀️ yatırıyorum kalkıyor yatırıyorum kalkıyor asla yatağına koyamıyorum anında ağlıyor 🤦🏽♀️ kucak da veya yanımda uyumak istiyor🤯 bu zamana kadar hep yatağında yatıyordu başka türlü de alıştırmadık aslında ama çıldırıcam yani 4 gündür sabaha kadar yarım saatte bir kalkmaya başladı🤦🏽♀️ gene bir atak bişey mi nedir ben artık kafayı yiyorum bu aylar da aniden böyle değişim sorunu olan anneler varsa yazarsa memnun olurum🙏🏾 ayrıca gündüz uykuları maksimum yarım saat yani asla şaşmaz, uyku saatlerini de asla atlamam bu 4 günde ne olduysa oldu😣