Ah ah ben de çok çekmiştim. Erken diş çıkaracak benimki de öyle oldu. Şimdi diş olarak biz dışardaki hareketi görüyoruz, oysa içeriden sürekli bir hareket bir büyüme oluyor bu da bebişlerimizi huzursuz kılıyor. Hiç dertlenmeyin 4ayından sonra kendi kendine geçiyor , uykusu da düzene giriyor. Rütinleri seviyor bebekler , unutmayın ☺️🥰