Kızlar uygulamada 80 gün olarak gözüküyor
Ama benim ıkıncı hamılelıgım ve sezaryan doğum olacak
Uygulama 40haftayı gösteriyor değil mı ?
38+0fan sonraya alsa bebeği ???
Doktorum henüz demedi ama ben merak ediyorum
Hesaplayacak olan var mı?
(Haftalık olarak herkes farklı yorum yaptığı ıcın ben anlayamadım 😅)